perjantai 1. helmikuuta 2013

11 Haaste



Suvi haastoi minut mukaan tälläiseen. Tarkoituksena on, että lukijat löytävät uusia mielenkiintoisia, alle 200 lukijaa omistavia blogeja ja blogit uusia lukijoita.

Haasteen säännöt ovat seuraavat:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Tässä Suvin kysymykset ja vastaukseni niihin :)
 
1. Lempiruokasi?
- Vaikea, koska olen kaikki ruokainen... Viime aikoina oon syönyt kaikenlaisia ruokia liittyen erikoiseen elämäntilanteeseeni. Hmm, vastaan kotiruoka.

2. Mnkä piirteen itsessäsi haluaisit muuttaa?
- Ei aina tarvitse ajatella mitä muut ajattelee.

3. Oletko aamuihminen? - EN TODELLAKAAN.

4. Mikä on suosikkivuodenaikasi ja miksi?
- Ehdottomasti syksy. Syksyllä on ihana väritys luonnossa, kynttilät, viltit ja tunnelmaa.

5. Millaisesta sisustuksesta pidät?
- Varmaankin sitten valkoisesta. Tykkään pastellinsävyistä mutten juuri käytä. Tässäkin asiassa oon aikalailla murroksessa..

6. Mikä kirja on tehnyt sinuun vaikutuksen?
- Anna-Leena Härkösen Häräntappoase. Kirja, joka sai mut kiinnostumaan lukemisesta.

7. Millainen perheesi on?
- 3 täysin erilaista lasta, vanhemmat tuolla syrjemmällä ja miesystävä tyttärensä kanssa.

8. Millaisiin vaatteisiin pukeudut useimmiten?
- Tiukkoihin. Farkut ja pidempi paita.

9. Mistä musiikista pidät?
- Silläkin saralla oon lähes kaikkiruokainen, murroksessakin. Radio mulla on päällä...

10. Mitä haluaisit muuttaa kodissasi?
- Koko fyysisen sijainnin ja asumismuodon. Pois vuokralta ja kotiin mitä voi "duunata".

11. Miksi bloggaat?
- Hmm. Vaikea kysymys. Kai se on oman itsensä taiteellinen tuotos.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

11 asiaa itsestäni

1. Mulla on äärettömän huono itsetunto.
2. Elän 30n kriisiä, toista kertaa.
3. Lempivärini on vihreä, ollut aina, vaikka en vihreään pukeudu tai sillä sisusta.
4. Lempielementtini on vesi. Rakastan sitä.
5. Olen tyypillinen Kalat. Haaveilen, unelmoin ja rakentelen pilvilinnoja.
6. Olen elämäni käännekohdassa monin tavoin.
7. Olen eronnut avioliitosta ja ollut kihloissa.
8. Minulla on 12 sisarusta, monimutkaista.
9. Olen kokenut tähän astisessa elämässäni enemmän haasteita kun usea ihminen koko elämänsä aikana.
10. Pienenä halusin olla kokki ja mennä solttupojan kanssa naimisiin. Ei toteutunut.
11. Rakastan tanssia, mutten tee sitä enää.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

11 kysymystä haasteeseen

1. Mitä muuttaisit elämässäsi?
2. Mitä muuttaisit itsessäsi?
3. Elämäs haasteellisin hetki?
4. Hetki, jolloin koit olevasi aidosti onnellinen?
5. Kirja, joka herätti tunteita?
6. Ystävyys, mitä se on?
7. Mitä kadut?
8. Mitä osaat tehdä käsilläsi?
9. Minkä taidon haluaisit osata?
10. Paras lahja, jonka olet saanut?
11. Mieluisin asia elämässäsi?

Haastan
Minskin ja Heinin,
mutta myös muut pienet blogit mieluusti saavat napata haasteen mukaansa :)



 

1 kommentti: