keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Tilkututtaa

Nyt tilkututtaisi kovasti. 
Onhan näitä pikkupeittoja tullut tehtyäkin...



Ja vähän isompiakin, kuten se olkkarin "viltti"...
Vaan kangaskauppaan pitäisi lähteä, jos jotakin miettisi ompelevansa.
Paljon ois taas ideoita, laiskuun iskenyt vaan hommiin ryhtymiseen.

Viime keväänä ostin näitä lankoja alesta, edelleen ne odottelevat kutojaansa tuolla.


Voi miksen saa mitään aikaiseksi. 
Tai no sain, piiiiitkät villasukat, luonnonvalkoiset, menivät ystävälleni kihlajaislahjaksi.
Joo, aika erikoinen lahja, vaan kun eivät oikein mitään halunneet ja ystäväni noita sukkia kovasti ihaili niin menivät sitten sinne käyttöön.



Joulupukki muisti mua tällaisella korulla, ihan mun tyylinen. 
Ihana, mieluisa, roikkunyt kaulassani siitä lähtien!!! :)
Joulupäivänä ihmettelinkin kuinka "satunnaista vakituisempi" näin lyhyessä ajassa oli päässyt jyvälle siitä, millainen on mun mieleen... Kokemus tuo varmuutta?

2 kommenttia:

  1. Ihania tilkkuja. Mä en oo vielä ikinä tehnyt tilkkutyötä valmiiksi asti... :O mun blogissa on muuten sulle haaste odottelemassa! :)

    VastaaPoista
  2. Ompa ihana koru :) Mullakin on paaaaaaaaaljon ideoita,mutta kun ei vain saa aikaseksi, ei mitään.. -.-

    VastaaPoista