torstai 4. heinäkuuta 2013

Kökköilyä

Mulla on ihania ystäviä. Ja niillä jättiplösö kaveri... Minä.



Tämän neitokaisen kanssa soitellaan päivittäin, kilometrit välissä ei meidän ystävyyttä vähennä :)
Ollaan mm. suunniteltu Anskin ja Minskin tosi-tv-sarjaa, nääs meidän elämää kuvattas omissa kaupungeissaan ja parhaat kohdat toki olis meidän telefuun puhelut joka toinen tunti :D
 


Ja sitten tältä neidiltä vois kysyä että mitä hittoo sä oot tehny mun ahterille kun oot tätä editoinu!?!?
Ei mulla Oikeesti tuollanen reva ole,sen tiedän itsekin :D
Neidin bloggailua voi seurata täällä. 
Kauniita kuvia, kaupunkielämää, käkäkäkää ja nähtävää :)

Pian saatte kuvia kun tavarat asettuu paikoilleen...

2 kommenttia:

  1. Ompa sulla ihanat skikkarat tuos kuvas :))

    VastaaPoista
  2. miiiii! <3 ihana tuo tyttöjen huone!!!!!!
    mä muutan sinne!

    VastaaPoista