keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Entäs sitten jos unohtaa Blogailla?




(Ystäväni koira, ei meidän)

Siis täh?
Mä oon KOKONAAN unohtanut Blogailla?!?!
Elämä tuo ja vie, antaa ja ottaa. 
Montako kertaa mä oon sanonu tän viimeisen 3vuoden aikana?
Liian monta :)

Nyt kuitenkin Viimein mun pitkään kestäneeseen risukasaan paistaa viimeinkin aurinko.

Hammasoperaationi alkaa olla plussan puolella. 
Multa siis levennettiin yläleuka, leikkausoperaatiosta selvitty.
Nyt oikaistaan vain vielä purenta...

~ Oon löytänyt jonkun, jota en enää pois halua antaa.

~ Oon löytänyt elämäntyöni, rakastan lymfaterapiaa
Asiakkaiden hyvät kokemukset tuovat niiiin hyvän mielen, 
ettei voi kuin olla tyytyväinen itseensä. Kaikki kokeilemaan vaan! ;)

Arki tuntuu taas hyvältä, ja voin uskoa illalla, 
että huominen päivä voi olla yhtä hyvä.

~Uskon, että tulevat muutokset ovat vain hyväksi mulle ja lapsille...

MUTTA,

Ottaisin mieluusti vastaan intoa, tai paremminkin aloitekykyä,
 kaikkiin ompeluhommiin ja ikkunoiden pesuun :D

1 kommentti: